tisdag 11 oktober 2011

Hösten är här!

Idag fyller min äldsta dotter Saga 8 år. Grattis!!


I helgen hade vi Halloweenparty. :) 
Bara för att jag älskar att baka tårtor ska ni inte tro att mina barn tycker om tårtor. Jag gav i förslag att jag kunde göra en sån här tårta till Halloweenpartyt. -Nä, jag gillar inte tårtor, kan vi inte äta glass istället, svarade Saga.

Då blev det en Glasspöktårta istället.


Det är ganska fuktigt ute så jag hade fullt upp med att få marängspökena att inte smälta. Tillslut fick jag ställa dem vid avfuktaren för att det skulle hålla sig någorlunda hårda. Det fungerade också.
Kalaset blev lyckat med en massa monster och massor med bus. Livat som bara den! 

Lillasyster Tova vill också ha Halloweenparty, men hon fyller år på våren vid påsk. Hon tycker inte att det är lika roligt att klä ut sig till kanin som till monster.  Jag kan förstå det. Vi får väl ha djävulskaniner med blodiga framtänder. :)

Inga kommentarer :

Skicka en kommentar